SERVIETT SAMLE DILLEN

En av mine samle diller er servietter. Jeg både samler og de jeg har flere av bruker jeg til decoupage.

Jeg har decoupage som hobby, og jeg syntes det er artig å dekorere med servietter. Som for eksempel et gammelt fiskegarn lodd som blir til Pelargonium pynt. Eller plast bokser som blir til blomster potter. Utrolig hva som kan fikses på å bli til bruks ting. Har du lyst å se hva jeg lager i decoupage trykk HER.
Samle dillen begynte da jeg var liten, i sammen med barndoms venninnene mine. Begynte vi å samle på servietter - papirdukker - glansbilder - iddiser - viskelær - ja hva var det vi ikke samlet på. Til og med fine papirposer med motiver lå også fint i konfekteskene mine :-))
Den gamle glansbilde boken som min mor hadde som barn - et par papirdukker og noen av de fine papirposene var alt som overlevde i barndomshjemmet mitt.

Men da jeg ble voksen og selv fikk en datter våknet samle dillen på ny. Med en liten datter måtte jo også hun få sine servietter o.s.v. Min datter er voksen i dag og samler ikke på servietter, men jeg må bare innrømme det ;-) jeg forsatt med samme dillen.

De er jo så vakre disse små skattene, og må jo bare beundres.

Og da får jeg si som min venninne Elisabeth sier 'Så nå er det offisielt' :-))

Så nå håper jeg på mange gamle og nye byttevenner.

Denne bloggen vil inneholde litt forskjellig om servietter. Bytteservietter - da skriver jeg BYTTE ......ved bildene også nummer. Da er det enklere for meg å vite hvilken serviett du ønsker å bytte i.
Bilder av mine gamle og nye servietter.
Jeg ser ikke bort i fra at det kommer litt annet bytte dille med tiden her også :-)

Så nå er også du innvitert til å bytte :-)
Hjertelig Velkommen.
~~~Rigmor~~

mandag 8. februar 2010

BYTTE - SERVIETTER - BLOMSTER

BYTTE
BLOMST NR: 26 og 27
~~NY~~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar